dinsdag 4 november 2008

Peru in Schipluiden

Daar gingen we dan vanochtend. Op naar Op Hodenpijl in Schipluiden.
Een dag met healingen, readingen, een les samen met Boudewijn Leliveld en een groep despacho voor bijna zestig mensen.
We hebben genoten. Van het nieuwe wat zich liet zien. Wat naar de oppervlakte kon en mocht komen. Waar we klaar voor zijn.
Tranen van geluk, ontroering, herkenning en erkenning. Paqo's schijnbaar onbewogen maar blij dat ze meer kunnen gaan delen met ons.
Remy zei een half jaar geleden tegen me: Ze moeten terug komen. We moeten dieper gaan.
Ik zei: o.k. ik zal het zeggen.
E ze kwamen terug. En we gingen dieper. Het klopte. En wat stroomt het allemaal.
Nieuwe plannen werden tastbaarder. Nieuwe initiatieven ontstonden ter plekke en werden een beetje al vorm gegeven.
Voel me dankbaar.

1 opmerking:

Jon zei

Gaaaaaaf hoor!
Ik moet dan aan de vorige despacho denken daar met Dona Maria en ik hoor nog steeds die alles doordringende zang in m'n hart!

Volgens mij is er nog veel meer te vertellen en zijn er ook foto's gemaakt?

Dikke kus,
Jon