maandag 3 november 2008

Bericht uit Zutphen

Wat was het een heerlijk weekend om Don Mareano en Don Alejandro in huis te mogen ontvangen.
Wat een geschenk, een liefde en dankbaarheid die ze bij zich dragen.
Zo fijn om mensen te mogen ontvangen die voor healingen en initiaties kwamen. Te zien te voelen wat er met ze gebeurt wat een genezers het zijn die zo'n krachtige energie doorgeven.
Zaterdagavond bij de groep despacho hing er zo'n liefde in de ruimte, voor mij ook zo'n gevoel van eenheid en verbondenheid. Hoorde ook van mensen dat ze zo dankbaar waren dat ze erbij konden zijn, dat ze het zo bijzonder en indrukwekkend vonden. Iemand die zondag voor een initiatie kwam vertelde dat er al zoveel gebeurde na de despacho.
Ik kan je zeggen dat er in mij zaterdag avond na de despacho ceremonie zo'n overweldigende dankbaarheid was dat ik het bijna eng vond om het toe te laten. Ik was ook nog zo vol energie. En genoot nog uren lang van de energie.
Het was een geweldig weekend in Zutphen en ik geniet nog in stilte na.
Dank aan alle mensen die ik in mijn huis mocht ontvangen.

Harte groet Mariëtte,
www.heelheid.nl

Geen opmerkingen: