dinsdag 8 september 2009

Huiskamerwinkel Kunst & Kristallen!

Maandag 14 en 28 september zet ik met blijheid de deur open voor iedereen die mijn prille huiskamerwinkel wil bekijken.

Gezellig een paar uur ontdekken en ontmoeten in de Copernicusstraat 234.

Van 16:00 - 19:00

Wat valt er te zien?

O.a een aantal schilderijen van Diana Schraven. Bijzonder meditatief en bekrachtigend.

Een eerste beeldhouwwerkje van mij: 'Mama Cocha's children', speksteen. Mooi om mee te mediteren met de dolfijnen, vissen en het koralenrijk. Drie kwetsbare rijken die onze aandacht nodig hebben en ons daarvoor weer veel helpen herinneren.


Kristallen Schedels, Lemurie kristallen, diverse steentjes, super seven crystal, etc etc.

Gezellig wanneer je even een bezoekje brengt. De thee staat klaar.

3 opmerkingen:

Zus zei

Hoi!

Alex zei

Ik zie dat je Lemurie kristallen heb ik ben nu het boek aan het lezen van het verloren werelddeel Mu
leuk dat er twee schilderrijen van Diana bij is mooie en gezellige uurtjes in je winkeltje

Warme groetjes Alex

inge kiowa zei

Ben erg druk geweest en ook maandag kan ik niet komen maar.. zie vast nog wel een keer al het moois!

Veel succes en plezier met je/jullie winkeltje!

liefs,
Inge