vrijdag 3 april 2009

Zaadjes voor Peru reis gelegd

Mooi hoe het in deze Wave Spell van zaadjes leggen,
vanavond de bijeenkomst was voor de Peru reis in mei.
Het gaat dan toch echt gebeuren en ik kijk er naar uit.
Naar de Condors, eerst ze op de grond te zien, uitgehakt eeuwen geleden,
dan ze te zien vliegen zo voor je neus.

Geweldig om te voelen hoe mensen het gevoel van "ik moet er heen, ik word er naaar toe getrokken" hebben. Ze worden geroepen. Er ligt daar iets te wachten wat ontkiemd mag worden.
Mijn intentie is dat dat niet alleen voor ons is, maar voor het collectief.
Ik kan niet wachten om samen met de Paqo's te ontdekken wat er allemaal nog diep verborgen in de Aarde ligt, en te delen met elkaar voor onze ontwikkeling naar nieuwe tijden.

Wat een rijkdom er weer even heen te mogen en dat te kunnen delen met steeds meer mensen.
Aan het einde van de reis, ga ik samen met Dennis, Alejandro en Mareano op zoeken in hun eigen dorp.
De kinderen zien, de heilige steen en natuurlijk het huis waar ze wonen.
Dan ben ik degene die slaapt op de grond in de woonkamer!

4 opmerkingen:

kunzhi zei

Lieve Tèrèse.
20 jaar geleden was het mijn wens om er heen te gaan, Peru daar wilde ik heen. Ik bedacht van alles hoe het zou zijn en wat er wel niet allemaal zou of kon gebeuren. Alles wat ik had bedacht kon ik daar onmiddelijk los laten.Het was veel meer,veel anders, veel mooier,het veranderde mijn leven. De ontmoetingen met dit land en deze cultuur,met de bergen was zo geweldig.
Ik pik na 20 jaar nog steeds een traan weg als ik er over spreek.
Geniet jij verdient het laat het gebeuren, de bergen komen zo als ze komen. Laat het allemaal open en gebeuren.
Wens je veel sterkte en hoor je verhaal hier straks.
kunzhi

inge kiowa zei

Lieve Thérèse,
Wat een mooi vooruitzicht.
Ik wens je veel plezier vooraf en een hele mooie tijd daar.
Ben benieuwd wat voor moois je voor ons mee terugneemt.

liefs,
Inge

Jon zei

Zoooooo, dat komt wel al heel dichtbij zeg! Ik ben stinkend jaloers dat je alweer gaat ;-) maar mijn tijd komt vast ook heel snel.
Ik ga iig in gedachten met jullie mee en hou me aanbevolen bij 't horen van alle mooie en fantastische verhalen.
Ik wens jullie alvast een hele fijne en inspirerende reis toe!

Munay, Jon

Alex zei

Hoi Therese
deze reis komt te vroeg voor me maar ik kijk al uit naar de bergtoppen van Peru om de warmte en de liefde te mogen ontvangen van het peru's persoonlijkheid van de mensen daar Therese en de groep die met je meegaat wens ik jullie een mooie vakantie toe en bij terug komst om eige persoonlijke kennis werder te ontwikkelen en tot uiting te brengen in je eigen leven

Alex