zondag 24 augustus 2008

Kuti's

Lieve Ayllu,

Nog 2 nachtjes slapen en ik vertrek voor 5 weken naar m'n geboorteland Indonesie. Ik kijk er heel erg naar uit om de energie van mijn voorouderlijke lijn (lineage) van zowel mijn vaderlijke als mijn moederlijke kant op te zoeken en te ervaren !

Ik zou het heel fijn vinden als ik jullie Kuti's voor mijn heilige reis mag ontvangen. Alvast heel erg bedankt en tot gauw.
Ik hoop dat jullie ook van een hele mooie nazomer mogen genieten!

Munay en warme knuffel,
Jon

P.S. Diegenen die mijn reis willen volgen kunnen op de volgende link klikken :
http://jonnoya.blogspot.com

2 opmerkingen:

inge kiowa zei

Dag Jon,

Ik weet niet wat een kuti is maar wil je wel mijn beste wensen meegeven op jouw reis. Dat het een mooie ervaring mag worden in je voorouderlijk land. Ik ga je blog zeker volgen, al was het maar om het land van mijn Grootmoeder te leren kennen.

warme groet,
Inge Kiowa

Alex zei

Jon

Een warme en mooie reis toegewenst