woensdag 9 juli 2008

Het verborgen kristal

Voor de liefhebber van de Maya cultuur, 2012, avontuur, codes kraken, romantiek, kristallen schedels, stenen cirkels en meer,
raad ik het boek 'Het verborgen kristal' van Manda Scott van harte aan.
Ik heb het bijna uit, dit dikke boek van bijna 350 pagina's en dinsdag op de kop getikt.
Werken, eten, slapen is bijna te veel gevraagd (dit mailtje schrijven moest wel even).
NU dus gauw weer verder lezen want ik wil heeel graag weten hoe het afloopt!

Voor diegenen die te lui zijn om te googlen:

http://www.ze.nl/lezen/Manda-Scott-Het-verborgen-kristal/660/

2 opmerkingen:

Jon zei

Hoi hoi,

Waar haal je toch al die tijd vandaan om nog te kunnen lezen ;-)
Ik heb een url erbij geplakt.

Munay,
Jon

Thérèse zei

Ehh... nou... niet slapen, eten enzo :-)))

vandaag alweer een volgende link op mijn pad gekregen:

Het rozenlabyrinth,

over Chartres, waar ik net ben geweest...