zaterdag 7 juli 2007

Uitleg Ayllu-2006

Ayllu-2006 is het 1e groepje die de jaartraining van 'Het Inca Medicijnwiel', onder leiding van Therese van der Veer (http://www.vederlicht.com ) is gestart. Deze training is een voorbereiding voor de vervolgopleiding in de sjamanistische traditie volgens de Inca's, waarin Therese door Alberto Villoldo en Qéro Sjamanen is geinitieerd.

Deze groep bestaat uit de volgende leden:
Gerhilde, Ada van den Nouweland, Corinne de Vries, Ron Jansen, Sjoerd van der Leij en Jon Noya.

1 opmerking:

Sjoerd zei

Ha Jon,

mooi initiatief!
Het is wel ff wennen en zoeken voor een computertechneut als ik, maar uiteindelijk is het me gelukt me aan te melden :-)

Ik kon een eerder bericht niet beantwoorden omdat ik las dat je je je daarvoor weer moet abonneren, maar hier lukt het antwoorden wel...

Het muziekje haperde gisteren, maar inmiddels gaat het helemaal goed!

Sjoerd