woensdag 24 februari 2010

De tranen van de voorouders

Na lang weer eens een berichtje van mij,
Een boeken tip (kan die in de lijst?)
De tranen van de voorouders van Daan van Kampenhout.
Familieopstellingen, heling van de verbindingen met de groepsziel, tranen die de voorouders niet konden laten stromen alsnog verwelkomen. Over daders en slachtoffers.

Moeilijk in een paar woorden te beschrijven...
Mij brengt het veel; inzichten in mijn (Indische)wortels en welke pijn daarop zit, pijn die nu geheeld wordt.

Ik voel me rijk en dankbaar dat ik mijn belofte aan de voorouders in mag/kan lossen.
En tegelijk zelf heling ontvang.

lieve groet,
Inge

2 opmerkingen:

Jon zei

Hallo Inge,

Dit lijkt me inderdaad een mooi boek en het staat nu ook in de boekenlijst. Blijf ons verblijden met mooie boek-titels.

Lieve groet,
Jon

Thérèse zei

Lees nu pas je bericht, maar gelukkig hoorde ik je verhaal vanmiddag live in mijn tuintje in het heerlijke lente weer.
Ik ga het lezen. Voelt goed en leerzaam. En jouw verhaal en jouw boek lees ik helemaal graag tzt, maar dat weet je.

liefs

Therese