maandag 18 mei 2009

Vliegen als een condor

Vanuit ons mooie hotel een berichtje van een zeer gelukkige mens. Deze geluksvogel vloog vandaag over de onbeschrijfelijk imposante Nasca tekeningen. Piepklein vliegtuigje, even eng, maar toen puur genieten van in het in de lucht zijn en over de aarde vliegen.
Vrij voelde ik me en de energie resoneerde met ijn hart.

Zaterdag bij aankomst in Lima een grote verrassing: niet alleen stonden daar Dennis en Alejandro te zwaaien naar me, maar ook Don PAscal.
Deze kleinste paqo van Qeros heb ik mee gemaakt ijdens mijn eerste reis naar Peru. Hij wilde perse mee nu en ging dus gewoon mee met Alejandro. Dona Maria eigenlijk ook, maar die paste niet meer in de bus, maar wil me graag zien, dus dat gaat geregeld worden en anders in Qeros.

Morgen gaan we ceremonie doen voor het helen van de voorouders en de kracht ontvangen van de Nasca voorouders. Dan een busreis naar Araguipa, de witte stad.

De kristallen schedel, Summit, die sinds een tijdje onder mijn hoede is, is ook mee. Vandaag bleek dat hij sterk verbonden is met de Nasca beschaving. Ook daar ondervinden we kracht en ondersteuning, bijzonder weer.

De sfeer i sgoed hier, het weer lekker warm, heteten lekker, de energie krachtig,
ik ben weer thuis.

4 opmerkingen:

Jon zei

Gaaaaaaf....zo snel al een berichtje. Heerlijk om te horen dat je zo geniet. Het is je (en de anderen) heel erg gegund.

Dikke knuf,
Jon

Henny zei

Zo uit het vliegtuig een bad van prachtige, warme Paqo energie in.
Het kan echt niet beter he!

Ben reuze benieuwd naar je/jullie verhalen en belevenissen!

Ondertussen oefen ik me hier de krampen op mijn, gisteren gekochtte, perusaanse fluit.
Papacho op de Paranormaalbeurs kon hem prachtig bespelen...nu ik nog.
Zal wel even duren vrees ik.

Geniet lieve dame!
knuff
Henny
;-)

Ada zei

Hoi lieve allemaal,

Wat een geweldig warme ontvangst in dat mooie Peru. Fijn dat je Paquo's je zomaar persoonlijk komen begroeten. Ik voel hoe mooi de vlucht over de Nascalijnen is geweest. Jammer dat ik er niet bij ben ;-). Geniet allemaal met volle teugen van dit mooie land met zijn bijzondere energie.
In gedachten reis ik met jullie mee.

Een hele dikke knuffel voor jullie allen, dus inclusief de Paquo's.
Ada

inge kiowa zei

Wow ik word helemaal blij van dit verhaal. Beleef het bijna mee...

Heb het goed daar jullie allemaal en blijf ons thuisblijvers verblijden met jullie berichtjes.

Liefs voor allen, ook de paqo's en Dona Maria als je haar ontmoet.

Inge