vrijdag 1 mei 2009

bij de Beuk

Vanochtend was ik weer bij de Oude Beuk, daar waar we toen met de Paqo's waren.
Wat is het toch een mooie en Krachtige plek. Ik kon de verschillende Zielen die in de boom huizen heel duidelijk voelen vandaag.

Op het moment worstel ik behoorlijk met de Weg die ik te gaan heb. Waar ik niet aan wil, me tegen verzet, en die grote angst bij me oproept. Hoe steunend was de Beuk. Ik kreeg bemoediging en advies hoe met mijn angst om te gaan. Draken kan je niet verslaan, je moet ze temmen. Daar is Liefde, Zachtheid en Aandacht voor nodig. (Zie ook het vorige bericht).
Ik voelde ook heel sterk dat ik ervoor kies om de Weg te gaan die voor me ligt, niet omdat het moet, ik heb het nodig, het is nodig voor mijn Heling en voor de Heling van het Familiekarma.

In een klein ritueel heb ik mijn keuze bekrachtigd. Ik ben op Weg!

Bij het afscheid kreeg ik een boodschap van Pissebed (thuis even opgezocht): "Ja, doe maar, doe maar! Het kan er nog wel bij. Jij mag!"

A-Ho

1 opmerking:

Thérèse zei

Wat is die Oude Beuk toch een prachtige steun voor zoveel mensen! Door er gewoon te zijn en ruimte te bieden.