zondag 8 maart 2009

Pah-nyah & Lyo-k'e

Wat een geweldige ervaring was het weer om afgelopen Donderdag met Don Alejandro en Don Mareano in verbinding te komen met 2 prachtige prinsessen van Pachamama, waarbij we de gelegenheid kregen om met de vrouwelijke krachten van moeder Aarde te werken.

Vrijwel meteen kreeg ik een beeld van deze 2 prinsessen voor mijn geestelijk oog. Pah-nyah in het wit aan m'n rechterkant en Lyo-k'e in het zwart aan mijn linkerkant. Een enorme stroom van warmte en liefde's energie stroomde door mij heen.
En daarna de ongelofelijk liefdevolle inzegening van beide paqo's met de energie van beide prinsessen aan ons allen.

Een diep gevoel van dankbaarheid vervult mij tot aan vandaag. Ook een groot dankwoord aan jou lieve Therese voor het mogelijk maken van deze bijzondere ervaring !

Munay Ki,
Jon

1 opmerking:

Thérèse zei

Hoe kom je weer aan zo'n plaatje! Wat toepasselijk! Deze avond was voor mij ook weer een voedende en inspirerende ervaring. Dankbaar dat ik het allemaal mag organiseren. Ik kan me er helemaal in uitleven!