vrijdag 27 februari 2009

mesa

Wat kan een mens toch blij zijn :-))

Zondag volgde ik de Mesa workshop en sinds die dag voel ik me krachtig en blij.
Vandaag een nieuwe Mastana gekocht en lekker bezig geweest met mijn Mesa. Ook de zwarte stenen die ik vandaag bij La Caldera kocht hebben een plekje gevonden in mijn Mesa. Met hen ga ik werken.
Mijn Mesa voelt ook als een nieuw begin. Het mag groeien.
Ik verheug me op de Despachoceremonie met Don Alejandro en Don Mariano, waarbij ik de 'Blessing' voor mijn Mesa mag krijgen.

In de workshop vroeg ik aan de Lady of Cholula wat ik kan met de 'nieuwe' kennis uit de workshop. Ze antwoordde: "Neem de Nieuwe kennis mee in de Oude Traditie".
En het werkt ook zo.

Dus heb ik vandaag niet één maar twee Mastana gekocht. De tweede doek is voor mijn Medicijnwiel-stenen. Ipv ze in een mandje in de vitrine te bewaren zijn ze nu veilg geborgen in een Mesa.

Ik krijg het nog druk om mijn twee buidels te verzorgen, te voeden en te koesteren.
Vanuit een blij hart en levende kennis is het geen moeite maar een vreugde.

Ik wens een ieder een fijne en inspirerende tijd toe in de Liefde en Energie van de Paqo's. Ik verheug me op de ont-moetingen met jullie.

hartegroet,
Inge

2 opmerkingen:

Jon zei

Wauuuuw, gaaf Inge dat je je ervaringen met ons deelt. Het voelt helemaal goed en geeft mij weer inspiratie om extra aandacht aan mijn mesa te geven.

Munay ki,
Jon

inge kiowa zei

Kijk daar doe ik het voor :-))

hartegroet,
Inge