maandag 3 november 2008

Berichtje van de Paqo's

Het was grappig vanochtend toen Mama Teresa naar onze kamer kwam en twee maal op de deur klopte. Ik voel me beschaamd omdat wij luie jongens niet wakker konden worden. Maar ik werd nog meer beschaamd omdat ik mama teresa in de keuken hoorde zingen om ons een beetje te pushen wakker te worden.
Toen werden we van schrik wakker omdat we bang waren dat het laat was. Ik keek op de klok, maar het was heel vroeg. Maar mama Teresa had gezegd dat we om 9 uur zouden beginnen, dus ik vond het niet leuk dat Dennis me pushte dat was 8.30. Toen begon we met grappen uthalen, toen Mareano onder de douche, kwam Don Alejandro de douche binnen en nam ze mutsje weg en wisselde hem om met die van hem. Toen Mareano zij muts op wilde doen, probeerde hij diet op te doen maar lukte niet en hij dacht, he, wat is dat. En keek, en zag dat er een grap met hem was uitgehaald. We hadden grote lol.
Ik denk in mezelf ik heb veel lol om deze heerlijke ochtend en de verrukkelijke ontbijt die gereserveerd werd. Thank God.

Hoe prachtig was deze dag, wachtend op de Engelen en Broeders en Zusters die hier kwamen om initiaties en healingen te ontvangen. Dit voedde mijn hart met de schoonheid die zij zijn en de schoonheid die de wereld is met hun erin.
Ik hou van jullie allemaal.

Don Alejandro & Don Mareano.

(bericht vertaald van Qechua, naar engels naar nederlands, dus soms een beetje vreemd nederlands, maar wil het zo puur mogelijk over brengen).

2 opmerkingen:

mariëtte zei

Heerlijk zo'n stukje van hun te lezen. Hun humor en ondeugd. Wat kan ik nog veel van ze leren.
Harte groet

Henny zei

Prachtig om te lezen hoe zij het ervaren om in Den Haag te zijn en wel speciaal bij mama Theresa!
Hartverwarmend.

doeg
Henny
;-)