vrijdag 31 oktober 2008

Peruaanse energie op hollandse krachtplek

Donderdag was een vrije dag, die om vloog. Gelegenheid om veel vragen te stellen aan hun, ze moesten er ook om grinniken.
Dan naar Oud Eik en Duinen, naar de oude kerk uit begin 13e eeuw, wat een hele oude krachtplek is.
En ja, dat hoefde ik hun niet te vertellen, maar zelf voelde ik ook mijn kruin flink tintelen toen we dichterbij kwamen. Don Alejandro voelde veel kracht en mannelijke energie en ook Mareano beaamde maar dat de lijn verbroken is.
En na gevraagd te hebben wat te doen, kwam hij met een mooie ritueel. Dit ga ik tzt in werking zetten.
En toen Mama Cocha, de grote zee. Oh dat was spannend voor Don Mareano, die nog nooit zo dichtbij de zee was geweest. Er werden natuurlijk weer veel grapjes gemaakt. En op veilige afstand een reinigingsritueel gedaan als voorbereiding op het werk van vandaag.
Onbetaalbaar, die twee kleine Peruanen met hun gekleurde mutsjes te zien bij "mijn" eigen zee.
Met de cocablaadjes een offer gemaakt aan de Noordzee, de zon, Apu Den Haag.
Prachtig vonden ze het, maar wel koud. Hihi, ja dat vond ik ook, dus snel naar huis voor lekker chinees eten en meer praten en voorbereiden op de initiaties en de lezing van vanavond.

2 opmerkingen:

Jon zei

Hoi hoi,

Heel gaaf jouw verhaaltjes over de 2 Don's. Ik hoop dat je ermee door gaat.

Kusje,
Jon

inge kiowa zei

Ik sluit me er bij aan!Zit hier af en toe te grinniken bij de verhalen.
En kijk uit naar donderdag, de despacho.

liefs,
Inge