woensdag 15 oktober 2008

Boodschap van Gaia

Verbind je diep met mij en voel, velen van jullie zijn bang, alles is in beweging, op sommige plekken overspoelt het water mijn lichaam, op andere plekken is het droog en reinigt het vuur mijn lichaam, de temperatuur veranderd, schijnbare chaos maar… stel je open voor mij, en…voel. Verbindt je met mij en voel de lach die in vanuit mijn innerlijk opborrelt. Er is helemaal niets om je zorgen over te maken, alles is in perfecte orde.

Lees verder hier

1 opmerking:

liane zei

Wat grappig om hier mijn tekst tegen te komen. Leuk dat je me gelinkt heb, thanx! Zag hier ook bij de boeken, het boek van de grootmoeders staan. Ben gisteren net naar een dag met Sharon McErlane geweest. Dat was zo'n bijzondere ervaring. Ga nog even wat verder neuzen op je blog.
Liefs Liane