vrijdag 14 maart 2008

Machu Picchu


Hallo lieve Ayllu,

Nog in de energie van Dona Maria en Don Alejandro surfte ik langs een aantal sites over Peru en kwam deze opmerkelijke foto van Machu Picchu tegen die ze een kwart slag gedraaid hebben. 't Is maar hoe je naar de dingen kijkt heh ! Bij mij kwam direct de naam van 'Pacha Kuti Inca' boven.

Van een dierbaar iemand kreeg ik ook een mooie presentatie over dit heilige Inca complex toegestuurd. Het zijn waanzinnig prachtige foto's. Bij het kijken ernaar voelde ik heel m'n hart open gaan. Voor een aantal van jullie zal het een deja-vu ervaring geven.

Klik hier om naar de presentatie te gaan. Je wordt dan doorgestuurd naar de website van Mediafire. Even wachten tot het bericht Click here to start download.. verschijnt en klik er dan op. Je kunt nu de presentatie met MS Powerpoint online bekijken of opslaan op schijf.

Stuur me een berichtje als het je toch niet lukt om de dia's te bekijken.

Warme groet,
Jon

2 opmerkingen:

Alex zei

Hoi Jon,

Wat een prachtige presentatie. Wij ontvingen hem van de week van een vriend.

Heel indrukwekkend.

Alex en Regina

inge kiowa zei

in één woord: prachtig!
Dank!

warme groet,
Inge Kiowa