donderdag 13 maart 2008

Bijzondere ontmoeting

Lieve allemaal,

Dit is het profiel van Alex maar ik Regina wil graag een berichtje achterlaten op jullie blog.

Gisteravond een heel bijzondere despacho mogen meemaken. Wat een kracht, puurheid en liefde straalde dona Maria en don Alejandro uit. Ik heb het gevoel dat er nog meer ruimte in mezelf is gekomen. Sinds 27 januari heb ik Reiki 2 mogen ontvangen en na gisteravond is naar mijn gevoel de kracht nog meer toegenomen. Heel indrukwekkend.
Alex is sinds september vorig jaar begonnen met de jaartraining, ik zie hem groeien en veranderen. En ben trots op hem. Hij geeft stenenbehandeling waarbij je ziet (voelt) dat het de mensen, dieren ( en dan met name onze hond brinkley die erom vraagt) er door veranderen. Alex is daar heel krachtig in.

Het pad van Alex en mij gaat soms gepaard met behoorlijk wat weerstand over en weer dat het soms moeilijk is, het pad te blijven volgen. Ook dit hoort erbij!

De ontmoeting van gisteravond heeft ons nader tot elkaar gebracht.
Ik ben blij dat ik een ieder die ik gesproken en geknuffeld heb, heb mogen ontmoeten.

Liefs,
Regina

2 opmerkingen:

Ann zei

Dag mooi mens. Het was inderdaad een hele bijzonder avond wat een enorme impact heeft nagelaten. Krijg weer spontaan een glimlach op mijn gezicht als ik eraan denk. Was fijn je te weer ontmoeten ;-)
liefs Ann

Jon zei

Hoi Regina, heel leuk dat je een berichtje op onze blog zet. Nu is het dus ook jouw blog heh!;-)

Je hebt ook mooi verwoord welke energie er op die avond was. Energie van het Hart, heel mooi, puur en liefdevol.

Ik vond het heel erg leuk om jullie allemaal ontmoet te hebben.

Lieve groet,
Jon