maandag 25 februari 2008

Weekend noorden Kolibrie

het verschil in vuur bij de vuur ceremonies
bij het openen van het weekend van de Kolibrie
was het vuur minder warm het vuur haalde de laatste restjes
van de Jaquar nog even weg om een nieuw begin te maken
voor het Kolibrie weekend
nieuwe locatie het delen met de paarden en de eenden
waar de sfeer en de energie samen gingen met de mensen
om ons hun wel onze eigen plek waar we als groep
het Kolibrie weekend in gingen om elkaar te steunen
en te luisteren naar elkaars inzichten die we dit
weekend hebben beleeft
De vuur ceremonie bij het afsluiten van het Kolibrie weekend
was het vuur warm de groene punten maakte het vuur vriendelijk
toen Therese de voorouders
uit nodigde om naar het vuur te komen werd mijn rug koud
ik keek om over mijn linker schouder heen daar stond een monnik
te kijken naar het vuur hij kwam naast me staan [ links ] keek om
me heen twijfelde of hij nu wel zou gaan of niet ik stak mijn handen
uit om bij hem de twijfel weg te halen om naar het vuur te gaan
hij stapte in het vuur ik kon hem lang volgen naar het witte licht
het witte licht ging over in groen licht het groene licht sloot
het witte licht voor mij af mijn hele lichaam tintelde
het vuur doofde de vuur ceremonie was voorbij ik verliet de plek
met een gevoel van rust en genegenheid

Alex

Geen opmerkingen: