dinsdag 8 januari 2008

Jaguar ervaring van Jacqueline

Hallo lieve Sjamaan-vrienden!

Via deze weg wil ik jullie allemaal een heel gezond, liefdevol en vrolijk 2008 toewensen! Dat dit jaar jullie maar veel goeds mag brengen.

Jaguar is een energie die mij wel ligt. Het enige wat minder is, is het feit dat ik onrustig slaap. Wel ben ik hard bezig met het issue VREEDZAME krijger. Vooral in het verkeer word ik hier erg op getoetst ;-). Focussen op mijn doel lukt me vrij goed. Ik weet wat ik wil in mijn leven en ga ervan uit dat dit nu ook komt. Het gevoel van verveling en onrust is helaas nog niet helemaal voorbij.....

Het eerste dat ik heb gedaan na het weekend was het sluiten van de achterdeurtjes. Die had ik genoeg op het gebied van werk en ik realiseerde me dat dit anders JUIST ervoor zou zorgen dat ik mijn baan verlies. Oei, was een hele goede les in vertrouwen.

Maar ik moet er verder blijkbaar mijn pad nog een beetje in vinden. Het leven kabbelt rustig voort (ook wel lekker) en ik laat sommige dingen maar openbaren. Ik droom vreselijk veel en merk dat een paar oude zaken (in die dromen) nu worden afgesloten. tsja, dan is er ook geen plek voor nieuwe deuren als dat nog niet opgelost is.

Mijn voorouders hebben een plek gekregen in mijn huis (direct eigenlijk) maar ik heb er niet veel contact mee. Misschien, omdat ik ze nooit zo goed heb gekend. Het is er en het voelt goed.

Ik hoop dat het allemaal heel goed met jullie gaat. Moet vaak aan jullie denken!

Liefs,
Jacqueline

2 opmerkingen:

Alex zei

Jac

mooi omschreven perse hoe je het beleeft recht uit het hart

Alex

Ada zei

Lieve Jacqueline,
Wat fijn dat je het pad steeds bewuster gaat zien en het ook zo gaat beleven.
Het blijft een kwestie van overgeven en je mee laten voeren met de stroom ook al is die stroom niet altijd zichtbaar.
Knuffel,
Ada