dinsdag 8 januari 2008

Het westen weekend ( de Jaguar ) van het medicijnwiel

Bij aankomst van de groepsleden stonden we in het hier en nu
alle beslommeringen van de dag nog even weg werken,kortom druk heen en weer gepraat
bij de vuurceremonie kwamen we tot inkeer en de rust daalde over de groep neer
we stapten de andere wereld binnen waar geen tijd is waar rust heerst
het was een mooi gezicht om te zien wat het vuur met de groep deed
na de vuurceremonie heerste er rust over de groep.
's Avonds bij de inwijding van de Ayni:
De groepsenergie was meerdere keren één geheel
dit is zo rustgevend en gaf een lekker gevoel
Toen ik voor Therese ging zitten
sloot ik mijn ogen en zag ik een flim voor me met Jurian ( mijn witte wolf )
met Jurian in de hoofdrol,die stond recht voor mij met zijn kop naar mij toe
er waren veel mensen die kwamen en weer gingen
het was krachtig van bijde kanten toen Therese moederaarde aan riep
toen Therese moeder aarde aanriep werd mijn buik zeer warm
Bij het bedanken dat ik de inwijding mocht ontvangen keken we elkaar aan,
recht in de ogen, er kwam gewoon kracht uit de ogen vanTherese naar mij toe
terug naar mijn plaats krijg ik het warm van mijn knieen tot mijn voeten
mijn voeten kookte van warmte.
Toen iedereen was geweest vroeg Therese aan de groep
hoe wij de inwijding hadden ontvangen en ervaren
ik kreeg uit de groep te horen [ Ana en Amedia ] dat
ik daar niet zat maar een ander persoon was
Therese bevestigde dat ze dit ook zo had ervaren, toen ik voor haar kwam zitten
om de inwijding te ontvangen kreeg Therese het erg warm
De avond was zo om toen ik mijn mesa oppakte en tussen me handen legde
kreeg ik het beeld voor ogen van een warm gele zon dat overging in een waterval
die midden door mijn mesa stroomde.

Alex

3 opmerkingen:

Jon zei

Hoi Alex,

Wat een prachtige weergave van jouw ervaring met Jaguar !
Ik heb de vrijheid genomen om de kleur van je tekst te veranderen tbv de leesbaarheid. Ook heb ik een foto van een wolf die mij ook heel erg aanspreekt bijgedaan. Als je het vervelend vindt haal ik ut zo weer weg.

Munay, Jon

Alex zei

Jon

Voelt goed aan de foto van de wolf

Groetjes Alex

Ada zei

Lieve Alex,
Wat een geweldige ervaring en zo mooi en wat fijn dat je dit met ons deelt.

Knuffel,
Ada