vrijdag 23 november 2007

Don Sebastian en Dona Paulina

Wat een week, twee Despacho Ceremonies door Don Sebastian en Dona Paulina in een week!
En wat fijn om op beide avonden een aantal Mesa dragers (of moet ik zeggen hoeders) in de groep te zien. Vooral maandag waren dat er best een aantal, en donderdag twee.
Er zijn wat mensen die foto's hebben gemaakt, wanneer ik die heb ontvangen zal ik een mooie op de weblog plaatsen. Er is me verteld dat ze waarschijnlijk volgend jaar toch weer naar Nederland komen en grote kans dus ook weer naar Den Haag.
Ik voel me dankbaar en vereerd dat deze oude traditie op Haagse grond opnieuw heeft plaats gevonden, ook al kunnen we niet met elkaar praten, er vindt wel degelijk communicatie plaats.
Ontroerend was toen Don Sebastian zei dat hij blij was te merken dat wij er hier in geloven, in zijn traditie. Ja, dat moet bijzonder voor hun zijn, zo had ik daar nog niet bij stil gestaan.

Nu ik het weer door hun heb zien maken, zal ik met nog meer liefde in december Despacho ceremonies houden.
Zeer inspirerend!

Geen opmerkingen: